Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2017 19:01 - БОйКО борисOF ти ПРЕДАТЕЛЮ ИСЛЯМСКИ СИ САМ !!!
Автор: ivanbaichev1878 Категория: Политика   
Прочетен: 845 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 БОйКО борисOF ТИ МЪРШО USA-ИСЛЯМСКА СИ САМ !!!
САМ СИ ЗАЩОТО ТВОИТЕ ПАЗАЧИ , ЛИЗАЧИ и ЗЯПАЧИ УТРЕ ПЪРВИ ЩЕ ИЗБЯГАТ ДОИДЕМ ЛИ ЗА ТЕБ КУРВО МРЪСНА...
САМ СИ ЗАЩОТО ДНЕС ВСЕКИ ПРЕДАТЕЛ ТЕ ВЪЗХВАЛЯ , НО УТРЕ СЪЩИТЕ ПЪРВИ В КАЛТА ЩЕ ТЕ ЗАВАЛЯТ...
САМ СИ МАНАФ БЕЗРОДЕН И ЩЕ ПЛАТИШ С КРЪВ ТВОЯТА ИЗМЯНА КЪМ МАЙЧИЦА БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРСКИЯ РОД...
САМ СИ КУРВО МЪРТВА И МНОГО МНОГО СКОРО ЩЕ ТЕ КАСТРИРАМЕ И ВЪДВОРИМ В КЛЕТКА ЗАЕДНО С ОСТАНАЛИТЕ ТИ ДРУЖКИ , ПОКАЗВАЙКИ БЕЗЖИЗНЕНИТЕ ВИ ТЕЛА НА БЪДЕЩЕТО ПОКОЛЕНИЕ ЗА ДА ПОМНЯТ ТЕ ОТ МАЛКИ КАКВО СТАВА С ПРЕДАЛИТЕ РОДИНАТА и БЪЛГАРСКИЯ РОД за ПАРИ и ВЛАСТ.
А вие Българи ПОМНЕТЕ , че ДНЕШНАТА ви ТОЛЕРАНТНОСТ към ПРЕДАТЕЛИТЕ води до УТРЕШНАТА СМЪРТ за НАС ПРЕДАДЕНИТЕ , НАШАТА РОДИНА и НАШИТЕ ДЕЦА.
"В една зверилница ТОЛЕРАНТНОСТ значи СМЪРТ"
Николай Хайтов
__ПРЕДАТЕЛИТЕ СЕ ЛИКВИДИРАТ А НЕ ИЗБИРАТ__image



Гласувай:
1



1. bojinkata - Браво!!!!!
15.07.2017 22:18
Браво!!!!!
цитирай
2. nedovolen - 27.01.2013 10:07 - Държава няма: ЕЛТИМИР
16.07.2017 21:05
Точно така. На тая нещастна територия няма държава.Тук има само една развилняла се Мафия и нищо друго. Следователно ние не дължим нищо на държавата, такава не съществува. Данъци, лоялност - да вървят по дяволите! Ако все пак даваме нещо, то е по принуда. Доброволно и съзнателно нека никой нищо да не дава.
Ще дам пример със себе си. От около месец нещо стана с хранопровода ми. Не мога да преглътна повече от един - два залъка. Боли, та ме къса. Някъде 4 пръста над слънчевия възел. Гладен съм, имам храна, а не мога да ям. Даже вода като пия ме боли. Гадно, нали. Търпях донякъде, но накрая отидох до болницата. Трябвало да се направят изследвания. Хубаво. Ама нямам осигуровки, от години съм безработен. Нямам и личен лекар. Значи трябва да си платя. Ами като нямам и пари? Ами като нямам пари, да мра. Така бил рекъл Негово Величество Премиера Боклук Бойко Борисов.
Ей, боклук Бойко Борисов, да не си посмял да се хвалиш с успешно управление, след като ти, боклук такъв съзнателно и преднамерено умъртвяваш хора като мен! Разбрахме ли се, Боклук? Ти мен ме убиваш съзнателно и преднамерено. Ти си един долен убиец и нищо повече. Дай ме под съд за тези думи, бе, боклук. Хайде да те видим. ти си на ход. Нищожество долно. Елтимир обаче ще предпочете смъртта, но на колене няма да падне пред вас, боклуци долни и гадни! И не се радвай, боклук, защото и след смъртта си ще те преследвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivanbaichev1878
Категория: Политика
Прочетен: 53018
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930